۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۲

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

شهادت سید حسن نصرالله خللی در ادامه راه حزب الله ایجاد نخواهد کرد

شهادت سید حسن نصرالله خللی در ادامه راه حزب الله ایجاد نخواهد کرد

گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن بداند با شهادت سید حسن نصرالله نمی تواند خللی در ادامه راه حزب الله ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ملک شاهکوهی عصر یکشنبه در دیدار با مدیرعامل و کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، آتش نشانان را افراد زحمت کش و دلسوز جامعه معرفی کرد و گفت: یکی از اقشاری که در ایجاد ایمنی برای جامعه زحمات زیادی می‌کشند آتش نشانان ما در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی هستند.

وی افزود: این افراد برای برقراری ایمنی در جامعه از جان خود نیز مایه می‌گذارند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در ادامه سخنان خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار مقاومت آیت الله سیدحسن نصرالله، گفت: ترور ناجوانمردانه ای از سوی رژیم جعلی و مفلوک اسرائیل صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اگر چه ضایعه‌ای بسیار دردناک برای ما و جبهه مقاومت رخ داده است، اما راضی به رضای خداوند هستیم، ادامه داد: همه ما بر این باوریم که این ضایعه هیچ خللی در ادامه راه حزب الله ایجاد نخواهد کرد.

ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه عزم و اراده جبهه مقاومت برای دشمن سنگین بود و از این به بعد سنگین‌تر می‌شود، اظهار کرد: رژیم جعلی با ترورهایی که داشته نشان داد که بسیار بز دل است و با ریختن خون سید حسن نصرالله جوشش و خروشش در بین مسلمانان ایجاد کرده تا دشمن را نابود کنند.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ یکی از برنامه‌هایش این است که اراده را از شما بگیرد، مانند زدن زیر ساختها، ایجاد یاس، ترور فرماندهان و این قانون جنگ است یعنی همه برای پیروزی می‌جنگند و ما هم قطعاً برای پیروزی خواهیم جنگید.

کد خبر 6240829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha